YUKARI

Gültepe’den Pamukkale’ye ödüllü gezi

01 Nisan 2011 0 yorum 944

Konak Belediyesi, Gültepe Semt Merkezi’nde eğitim gören kursiyerlerini Pamukkale gezisi ile ödüllendirdi. Yıl içinde yürüttükleri başarılı çalışmalar ile ürettikleri bin bir çeşit el emeği göz nuru ürünlerini sergileyen kadınlar, sergiye katılan Konak Belediye Başkanı Dr.Hakan Tartan tarafından Pamukkale gezisi ile ödüllendirildi.

90 kişinin katıldığı Pamukkale seyahati oldukça neşeli geçti. Pamukkale’de Şamdan Termal Otel’de bir gece konaklayan Gültepeli kadınlar, gündüz termal havuzun keyfini çıkardılar, akşam yemeğinde de canlı müzik eşliğinde geç saatlere kadar eğlendiler. Sabah  açık büfe kahvaltıdan sonra termalin tadını çıkartmaya devam eden kadınlar, öğle yemeğini Pamukkale travertenlerinin eşsiz güzelliğini izleyerek yediler. Yemek sonrası travertenlerin altındaki gölet kıyısında gezinti yaparak kırmızı suyu gezen kursiyerler hafta sonu da olsa ev işlerinden bir süre uzak kalmanın kendilerini oldukça dinlendirdiğini söylediler.

Şifalı suyun ve birçok derde deva olan kırmızı çamurun içinde yorgunluk atan Gültepeli kadınlar yol boyunca eğlence-müzik-dans eşliğinde İzmir’e dönüş yaptı. Eşlerinin bile kendilerine böyle bir tatili daha önce yaşatmadıklarını, ilk defa otelde kaldıklarını, ilk defa termal havuzdan faydalandıklarını ifade eden kadınlar, “İki gün boyunca gönlümüzce yedik, içtik, eğlendik. Konak Belediyesi’nin kadın dostu belediye başkanı Dr.Hakan Tartan’a bize böyle güzel iki gün yaşattığı için teşekkür ederiz. Her zaman çalışmalarını destekliyor ve projelerini alkışlıyoruz ” dediler.

Konak Belediye başkanı Dr. Hakan Tartan, kursiyer kadınların ev işlerinden geriye kalan zamanlarında meslek edindirme kurslarına katıldığını ve aile bütçesine önemli oranda destek sağlayacak ürünler elde ettiklerini söyledi. Gültepe Semt Merkezi’nde ürünlerini sergileyen kadınlar ile onların hazırladıklarını bir kahvaltıda bir araya gelen Başkan Tartan, başarılı çalışmaları nedeniyle Pamukkale gezisiyle kursiyerleri ödüllendirdiğini belirtti. Kursiyer kadınların istemleri doğrultusunda gezi bölgelerinin belirlendiğini hatırlatan Başkan Tartan, “Belediyemiz tüm Türkiye genelinde artık kadın dostu belediye olarak tanınıyor ve biliniyor. İzmir Konak’ta kadınlarımız baş tacı. Onların da stres atmaya, gezmeye, eğlenmeye hakkı var. Pamukkale gezisi istediler, biz de yerine getirdik. Onların mutluluğu ve memnuniyeti bizim mutluluğumuz ve memnuniyetimiz demektir” dedi.